FAQ

Meest gestelde vragen

De website stuurt altijd direct een bevestigingsmail nadat u heeft afgerekend en de bestelling is afgerond. Waarschijnlijk is de bevestiging mail in uw spamfilter terecht gekomen. Check uw spam lijst en u vindt meestal de bevestiging. Ook kunt u de bestelling zien staan in "mijn account" als u bent ingelogd. Het kan ook zijn dat u een fout email adres heeft ingevuld. check uw account aub.

U ontvangt de Track en Trace code pas nadat uw bestelling is ingepland en aangeboden aan het transport bedrijf. Dit kan soms 1 dag duren, en in het weekend zelfs tot maandag. Duurt het langer dan 24 uur, of na weekend bestelling de maandag, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ook kunt u voor de zekerheid uw spam-box en/of uw reklame box nakijken. Misschien is de mail daar in gekomen. Check ook uw account of uw email adres klopt.

Heeft u een vraag? Mail deze dan naar info@goedkoopdrank.nl

Ons klantenteam beantwoordt uw vraag dan zo snel mogelijk. In het weekend is er geen klantenservice.

Ja, bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit ruim 2000 afhaalpunten van PostNL. Ook ziet u de exacte openingstijden van de afhaalpunten. U kunt zo het afhaalpunt selecteren welke het beste op uw wensen aansluit.

Ja, Bij zeer grote aantallen en of bestellingen boven de 800 euro aan dranken exclusief btw is het mogelijk om extra korting aan te vragen en te krijgen. Wij hebben zeer kleine winst marges maar misschien is het door u gekozen product of order nog goedkoper. Mail uw aanvraag dan naar info@goedkoopdrank.nl Let op door grote drukte kan een antwoord 48 uur duren. Heeft u Haast bel ons dan even op werkdagen tussen 09 uur en 16 uur 085-1118820

Helaas komt het wel eens voor dat een product as uitverkocht en de aanlevering te lang is. Wij crediteren dan het betaald bedrag.

Alle prijzen staan zowel in- als exclusief BTW aangegeven. Uw ontvangt na levering altijd eind factuur per email met exact een specificatie van btw, emballage en verzendkosten.