Veelgestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
U kunt veilig betalen via Ideal, Credit Card (maximaal 500 euro) of Bankcontact. Ook kunt u zelf een overboeking doen. U besteld dan en klikt bij het afrekenen betalen via overboeking aan. U ontvangt dan van Mollie een betaal link die u dan binnen enkele dagen zelf kan overboeken. Als de betaling bij Mollie binnen is, versturen wij direct uw bestelling. U kunt ook rechtstreeks aan on overmaken met vermelding order nummer.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?
De website stuurt altijd direct een bevestigingsmail nadat u heeft afgerekend en de bestelling is afgerond. Waarschijnlijk is de bevestiging mail in uw spamfilter terecht gekomen. Check uw spam lijst en u vindt meestal de bevestiging. Ook kunt u de bestelling zien staan in "mijn account" als u bent ingelogd. Het kan ook zijn dat u een fout email adres heeft ingevuld. check uw account aub.
Ik heb nog geen "Track en Trace" code ontvangen, wat moet ik doen?
U ontvangt de Track en Trace code pas nadat uw bestelling is ingepland en aangeboden aan het transport bedrijf. Dit kan soms 1 dag duren, en in het weekend zelfs tot maandag. Duurt het langer dan 24 uur, of na weekend bestelling de maandag, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ook kunt u voor de zekerheid uw spam-box en/of uw reklame box nakijken. Misschien is de mail daar in gekomen. Check ook uw account of uw email adres klopt.
Kan ik de bestelling ook bij een PostNL afhaalpunt ophalen?
Ja, bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit ruim 2000 afhaalpunten van PostNL. Ook ziet u de exacte openingstijden van de afhaalpunten. U kunt zo het afhaalpunt selecteren welke het beste op uw wensen aansluit.
Kan ik Extra Korting krijgen?
Ja, Bij zeer grote aantallen en of bestellingen boven de 800 euro aan dranken exclusief btw is het mogelijk om extra korting aan te vragen en te krijgen. Wij hebben zeer kleine winst marges maar misschien is het door u gekozen product of order nog goedkoper. Mail uw aanvraag dan naar info@goedkoopdrank.nl Let op door grote drukte kan een antwoord 48 uur duren. Heeft u Haast bel ons dan even op werkdagen tussen 09 uur en 15 uur 085-1118820
Kan ik op rekening kopen?
Nee, Helaas wij leveren niet op rekening. Instellingen en bedrijven kunnen wel een verzoek mailen naar het klantenteam info@goedkoopdrank.nl om via overboeking te betalen. Na betaling leveren wij de de bestelling uit.
Vanaf welke tijd kan ik mijn bestelling afhalen op een Pick Up Point?
Nadat u de bestelling heeft geplaatst en de bestelling wordt verzonden. Dan ontvangt u de email; Uw bestelling is verzonden. 1 dag daarna kunt u de bestelling afhalen bij het pickup point vanaf 15.00 uur. Let Op! Check bij het selecteren van uw gewenste afhaal punt de openingstijden van het afhaalpunt.
Wat als een product niet meer op voorraad is?
Goedkoopdrankslijterij.nl is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen per email of per telefoon over de langere levertijd. Indien gewenst crediteren wij gelijk het besteld product.
Wie bezorgt de pakketten?
Postnl bezorgt in heel Nederland de pakketten. Via een track en trace code die naar u wordt gemaild zodra uw pakket is aangeboden aan de vervoerder, kunt u de afleverdag en het plus minus aflever tijd volgen. Ook kunt u 1 van de ruim 2000 PostNL afhaal punten aanklikken. Hierdoor kunt u op elk gewenst moment uw pakket afhalen.
Hoe laat wordt mijn pakket thuis bezorgd?
U ontvangt van PostNL een Track en Trace code nadat wij de bestelling hebben aangeboden ter verzending. Via de track en trace code die u wordt gemaild kunt u de ongeveer (window) aflevertijd zien. Heeft u besteld op een werkdag voor 09.00 uur, dan wordt het pakket/bestelling dag geleverd.
Meer vragen over de bezorging? Kijk op; www.postnl.nl/klantenservice
Kan ik met een creditcard betalen?
Ja, u kunt nog betalen met een creditcard. Maximaal 500 euro per card per dag.
Ik heb een vraag?
Heeft u een vraag? Mail deze dan naar info@goedkoopdrank.nl
Wij beantwoorden uw vraag meestal binnen enkele uren. In het weekend kan dat langer duren.
Kan mijn pakket ook in de Avond bezord worden?
Helaas kan deze optie momenteel niet.
Zijn de prijzen op de site met btw
Alle prijzen staan zowel in- als exclusief BTW aangegeven. Uw ontvangt na levering altijd eind factuur per email met exact een specificatie van btw, emballage en verzendkosten.